Innowacyjne upominki reklamowe z ochroną RFID

Tomek Słaboń, 15 lipca 2019

Szybki rozwój technologiczny sprawia, że zafascynowani nowymi rozwiązaniami często nie zdajemy sobie sprawy z zagrożeń które się z nimi wiążą. Większość z nas korzysta z zakodowanych kart zbliżeniowych. Dzięki nim dostęp do wydzielonych pomieszczeń czy opłacenie zakupów, nigdy nie był łatwiejszy.

Niestety możliwość zeskanowania danych takiej karty przez osoby niepowołane (np. za pomocą smartfona) jest równie łatwa. Na szczęście możemy zabezpieczyć się przed kradzieżą danych dzięki innowacyjnym i mocno zaawansowanym technologicznie produktom opartym na technologii RFID blokującym odczyt radiowy.

Czym jest technologia RFID?

Świadomie lub nie z technologii RFID korzystamy na co dzień. To dzięki niej działają zbliżeniowe karty identyfikacyjne otwierające drzwi naszego biura, bilety miesięczne komunikacji miejskiej, czy system szybkich opłat za przejazdy autostradą viaTOLL.

W jaki sposób działa? W dużym uproszczeniu potrzebujemy urządzenia elektronicznego zwanego znacznikiem lub tagiem z zakodowanymi danymi oraz anteny odbiorczo-nadawczej która za pomocą fal radiowych odczyta te dane.

Innowacyjna w ochronie kart zbliżeniowych.

Etui plastikowe

Posiadaczom kart zbliżeniowym wychodzą naprzeciw producenci gadżetów reklamowych, wprowadzając na rynek etui i karty zapewniające z jednej strony ochronę danych przed niechcianym odczytem, z drugiej dających możliwość pokazania się swoim parterom biznesowym jako nowoczesna, odpowiedzialna i świadoma zagrożeń firma.

Etui w wariancie ekonomicznym wykonane jest z cienkiego plastiku. To dokonały wybór np. w przypadku gdy szukamy budżetowego upominku reklamowego na targi. Dzięki niewielkim kosztom, potrzebnym do jego produkcji, będziemy mogli podarować takie etui większej ilości osób odwiedzających nasze stoisko. W wariancie droższym etui wykonane jest z PS i aluminium.

Etui z PS i aluminium. Realizacja dla banku Nordea.

Drugim rozwiązaniem są karty, którymi możemy zablokować niechciany odczyt danych. W wersji podstawowej jedna karta blokuje jedną kartę płatniczą lub dostępową. W droższej wersji jedna karta umieszczona w portfelu zabezpieczy odczyt ze wszystkich kart, które się w nim znajdują.

Wygoda i bezpieczeństwo.

Na co dzień, jeśli szukamy najlepszej ochrony dla zbliżeniowych kart płatniczych rekomendujemy wybór kart ochronnych. Są wielkości kart płatniczych i zmieszczą się w przegródce każdego portfela.
Jeśli natomiast wybieramy się np. na imprezę plenerową i nie bierzmy ze sobą całego portfela tylko jedną kartę płatniczą - w takim przypadku doskonale sprawdzi się etui. Środki na umieszczonej w nim karcie będą bezpieczne, a sama karta będzie dodatkowo zabezpieczona przed np. przypadkowym zgnieceniem czy pęknięciem.

Innowacyjny gadżet reklamowy z Twoim logo.

Na wszystkich gadżetach z RFID możemy oczywiście umieścić logo lub dowolny przekaz reklamowy. W przypadku etui mamy możliwość wykonania jednokolorowego nadruku - np. logotypu lub sloganu reklamowego firmy. Karty dają dużo większe możliwości znakowania. Dzięki wykorzystaniu druku UV (a przy większych nakładach także druku offsetowego) możemy pokryć całą powierzchnię karty pełnokolorowym wydrukiem np. zdjęciem.

Od niedawna możemy również tworzyć projekty PREMIUM z wykorzystaniem metalizowanych folii czy zdobienia rantów. Karta może przybrać dowolną formę - od prostej po najbardziej ekskluzywną lub designerską - ograniczeniem jest tylko wyobraźnia i budżet klienta.


Jeżeli szukasz inspiracji, potrzebujesz upominków dla swojej firmy zapraszamy do katalogów on-line